mazdaspeed 6 from the 951!

Go down

mazdaspeed 6 from the 951!

Post by dizzario on Sat 14 Jan 2012, 2:33 am









and one more for mazdafitment!



was told to join this forum by a guy i met at the temecula 'meet' which ended up being overrun by assholes >:/
my car is a 2006 mazdaspeed 6. these pictures are about an hour after the suspension install (BC racing coilovers) and since then they've settled somewhat. i also threw on some 5mm spacers since new wheels aren't in my budget right now Sad

so it's not the lowest, and the wheels can be more aggressive, but it's a start lol. i'm currently trying to go to a 9.5" wide in a 30something offset to spice things up! Wink

currently trying to get my f***ing cat off the ground so i can get moar lowz, and hopefully straight-piping my exhaust by the end of the month.

any comments/constructive criticisms/asshole-ish comments welcome!
thanks for looking, hope we can cook up a shithead-free meet in the temecula area soon!

dizzario
no0b

Posts : 12
Join date : 2012-01-14

Back to top Go down

Re: mazdaspeed 6 from the 951!

Post by 94Supra on Sat 14 Jan 2012, 2:40 am

Looks good man!
94Supra
94Supra
seni0r member

Posts : 217
Join date : 2011-11-18
Location : So Cal

http://www.pointofexpression.com

Back to top Go down

Re: mazdaspeed 6 from the 951!

Post by dizzario on Sat 14 Jan 2012, 2:48 am

thanks man appreciate it! always a work in progress!

dizzario
no0b

Posts : 12
Join date : 2012-01-14

Back to top Go down

Re: mazdaspeed 6 from the 951!

Post by 94Supra on Sat 14 Jan 2012, 2:49 am

Oh trust me I know lol. Supra has been down for 2 weeks now.. Cars are always a work in progress
94Supra
94Supra
seni0r member

Posts : 217
Join date : 2011-11-18
Location : So Cal

http://www.pointofexpression.com

Back to top Go down

Re: mazdaspeed 6 from the 951!

Post by HERRAFRUSH on Sat 14 Jan 2012, 1:19 pm

DIDDO !!! im still workin on mine but things just arent availible when i need them.... lookin good thoe, welcome to the site.... so far, a handfull of us have been meeting at TJ's pizza on los almos... its small but it has food, foosball, pool and beer Very Happy and sometimes we roll out to or a lookout somewhere and do a mini shoot or just shoot the shit cuz the park is sooo burnt by kids that dont know how to act... we usually meet around 7-7:30ish and sometimes crash the meet at the park cuz people like to ruin it for us lol.... yeah, we're still bitter about that shit lol....
HERRAFRUSH
HERRAFRUSH
juni0r member

Posts : 57
Join date : 2011-11-10
Location : walking distance from BOBBY'S HOUSE

Back to top Go down

Re: mazdaspeed 6 from the 951!

Post by dizzario on Sat 14 Jan 2012, 4:30 pm

what day is everyone meeting? i'm down to cruise even if it's a handful of people. it's quality not quantity right? Cool lol.

yeah i'm bitter about the temecula spot too, it's the only meet that was semi-close for me. turbos eat premium gas like it's nothing so even driving to murrieta kind of sucks lol.


dizzario
no0b

Posts : 12
Join date : 2012-01-14

Back to top Go down

Re: mazdaspeed 6 from the 951!

Post by HERRAFRUSH on Mon 16 Jan 2012, 12:35 am

dizzario wrote:what day is everyone meeting? i'm down to cruise even if it's a handful of people. it's quality not quantity right? Cool lol.

yeah i'm bitter about the temecula spot too, it's the only meet that was semi-close for me. turbos eat premium gas like it's nothing so even driving to murrieta kind of sucks lol.


WEDNESDAYS
HERRAFRUSH
HERRAFRUSH
juni0r member

Posts : 57
Join date : 2011-11-10
Location : walking distance from BOBBY'S HOUSE

Back to top Go down

Re: mazdaspeed 6 from the 951!

Post by Capital P on Sat 21 Jan 2012, 10:14 pm

What up bro welcome to the forums, hope u can join us on our adventures on Wednesday nights, car looks clean
Capital P
Capital P
juni0r member

Posts : 65
Join date : 2011-11-11
Age : 28
Location : T mec

Back to top Go down

Re: mazdaspeed 6 from the 951!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum